Sunday, August 03, 2008

Round Three Closed, Time to Vote!

Thanks for all your entries! Remember to vote in the comments box only. Good luck!


1
From curseshadow
FAUN : Laju skit dick.. makcik sanggul tadi kejar kite naik basikal..
DICK :  Ok2.. ko peluk aku kuat2 sebab td aku nampak sign "bonggol di hadapan"

2
From hafedz zack
penunggang: weh, afsal tetek ko ni sejuk semacam je?
driver: warkh! geli dowh. aku langgar kete depan kang!

3
From zamri mohamad
Faun: Aku bangga jadi orang pertama tunggang uji motor mahal kau.
Sebelum ini bawa motor apa?
Pembonceng : Aku baru pertama kali bawa motor. Dalam ramai-ramai kau
sahaja yang sudi.

4
From Mohd Afiq Jauhari
mamat belakang : bro, best gila merempit dengan ko.
mamat depan : firstly, jangan kaitkan aku dengan rempit, bro. secondly, jangan peluk aku boleh?
mamat belakang : kalau tak suka kenapa senyum bro...

5
From muiez bam
Orang  Belakang : Eh ! Kau kentut ker?
Orang Depan : A'ah, kenapa? Busuk ke?
Orang Belakang : Eh taklah, wangi. Kentutlah lagi.


Voting closes on midnight Sunday 10th august 2008.

15 comments:

MooN CahaYa said...

pilihan skrip Curseshadow

Mastakilla said...

pilihan skrip Curseshadow..
makcik sanggul dari banting tuh..

redisme said...

sy vote 4 curseshadow!!

IamYonna said...

vote for curseshadow!!
makcik sanggul! haha

Unknown said...

HAHAHA.. alahaii.. lawak betul aku baca caption si curseshadow nih.. apsal plak makcik sanggul menjadi pilihan.. dah la naik beskal.. kejar motor besar lak tuh.. aduhaaii.. sakit perut aku gelak.. aku rasa pembonceng motor tuh dah mencabul kehormatan makcik sanggul tuh kot, sebab tuh kene kejar..Haha..

Aku VOTE curseshadow lah.. sebab dalam banyak2 nih.. caption die paling best dan kelakauu!!

alifstyle said...

Hahahaha! Lawak la Zamri ni!
Saya undi Zamri Mohamad!

Gunners & Roses said...

"hari ni undi curseshadow...esok harga minyak turun... " itu yang aku dijanjikan.. aku tuntut2..hahahaha

miss stalker said...

Of course la saya undi zamri Mohamad! Kelakar giler! Satu opis terguling-guling membaca dialog ni. Hahahahahahaha

Zamri Mohamnad

Unknown said...

sy vote makcik sanggul curseshadow

Jamie said...

Eden vote 4 Curseshadow. Powerfullah basikal makcik sanggul!!

Asan Taring said...

makcik sanggul peluk bonggol di hadapan? ape2 jela. vote for Curseshadow!

deennasour said...

.saya vote number 3!!!
zamri mohammad

Chika Chika said...

nombor 1.
Curseshadow!

Gmaildotcom said...

vote no 1.

Keluarga Zain said...

curseshadow!!! adei2..pecah perut aku!!